Skip to content
11 Grudzień 2009 / Aragwain

Wtyczka do Pidgina i Google Chrome

Pewnego dnia postanowiłem zainstalować sobie wtyczkę zmieniającą status komunikatora zależnie od odtwarzanej piosenki. Znalazłem dwie wtyczki w tar.gz, problem był taki, że kompilacja mówiła mi, że nie mam zainstalowanego Pidgina >=2.0.5. A mam Pidgina 2.6.3. Doszedłem do tego, że potrzeba do działania wtyczki paczek deweloperskich, a że zajmują one dużo miejsca, zrezygnowałem.
Dziś wpadłem na pakiet w Synapticu „pidgin-musictracker”. Jako że wiedziałem, że w 9.04 takiejże wtyczki używałem, zainstalowałem ten pakiet. I działa!

Wiele osób pewnie już wie, że na światło dzienne wydostał się oficjalny Google Chrome Beta dla Linuksa. Najfajniejsze jest to, że nie opiera się to na emulatorze Windowsa, tylko jest to natywna wersja dla Linuksa.
Szczerze go polecam. Naprawdę się już przestawiłem i jestem zadowolony. Zapraszam wszystkich. Jedyną rzeczą, która mi się nie podoba jest nie do końca zrobione wsparcie dla CSS3. Nie działa wczytywanie czcionek przy ładowaniu strony i cieniowanie (tylko góra i dół).
Dla zainteresowanych dodam, że dobrą wtyczką do blokowania reklam jest „Google Web Filter”. Stroną testową były demotywatory. Ale po za tą wtyczką mam jeszcze 3 adblocki zainstalowane. Na wszelki wypadek.

Dodaj komentarz

Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

